Door de corona crisis is het erg druk. Er bestaat een grote kans dat de reactie van onze klantenservice hierdoor langer duurt. Onze excuses hiervoor.

Kan ik een tijdstip opgeven voor de bezorging?

Ja, op het eind van het bestelproces wanneer je een bezorgdatum kiest, kun je kiezen voor een tijdsvak. Wij zullen ons hier zoveel mogelijk aan proberen te houden.

Wat kost de bezorging?

Bestellingen van minimaal € 15 worden gratis bezorgd op adressen binnen de regio (20 km om Didam heen). Bij bestellingen onder de € 15 wordt € 6,00 bezorgkosten in rekening gebracht. Adressen die buiten deze postcodes vallen betalen een vast bedrag van € 3,95 aan bezorgkosten bij een minimale orderwaarde van € 15,00.

Hoeveel dagen moet ik van tevoren bestellen?

Je kunt tijdens het bestellen aangeven wanneer je de bestelling bezorgd wilt hebben. Bestellingen kunnen maximaal 3 maanden van tevoren besteld worden. Wil je er zeker van zijn dat je product op voorraad is? Dan raden we je aan om minimaal twee dagen van tevoren je bestelling te plaatsen.

Kan ik een bestelling dezelfde dag nog laten bezorgen?

Je kunt op werkdagen tot 23.00 uur een bestelling plaatsen en we leveren de volgende dag.

Hoe kan ik betalen?

Bij Brood-shop kun je kiezen uit verschillende betaalmogelijkheden zoals iDeal, Creditcard, ING Home’Pay, Giropay, Klarna, Bankcontact of via Apple Pay (alleen beschikbaar op Apple apparaten). Tijdens het bestelproces kun je een van deze opties kiezen.

Kies je voor betalen met Klarna, dan betaal je achteraf. Je ontvangt dan een factuur van Klarna via e-mail met daarin de link om de betaling te voldoen. Je dient de factuur binnen 30 dagen na bestellen te betalen.

Is landelijke bezorging iedere dag mogelijk?

Landelijke bezorging is alleen mogelijk van maandag t/m vrijdag.

Voor wanneer moet ik mijn bestelling plaatsen?

Dat je aan de andere kant van het land woont, betekent niet dat we jouw brood niet vers kunnen bezorgen. Als jij op werkdagen vóór 23.00 uur je bestelling plaatst, gaan wij jouw brood diezelfde nacht nog bakken en krijg je het de volgende dag tussen 17.00 en 22.00 uur thuisbezorgd.

Klachtenregeling

Natuurlijk streven wij naar louter tevreden klanten en bezoekers. Maar het kan natuurlijk altijd voorkomen dat een bestelling, bezorging of andere dienst niet helemaal heeft voldaan aan je verwachtingen. Graag komen we hier samen uit, maar je hebt als consument ook altijd het recht om een klacht in te dienen. Deze klacht kan zowel betrekking hebben op onze producten als op onze dienstverlening. Je kunt je klacht aan ons doorgeven door een e-mail te sturen naar klantenservice@brood-shop.nl. Wij zullen er te allen tijde voor zorgen dat je klacht binnen 7 dagen wordt opgelost. Mocht u het als consument niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

Voor zowel consumenten als zakelijke klanten geldt dat zij, indien zij niet tevreden zijn over de afhandeling van de klacht, de klacht ter bemiddeling kunnen voorleggen aan Thuiswinkel, voor consumenten via www.sgc.nl en voor zakelijke klanten via www.thuiswinkel.org.

Staat je vraag er niet bij?

Neem dan gerust contact met ons op!