Bestellen en betalen

Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt verwerkt?
Woon je binnen de regio (postcodes 6800 t/m 7123) dan worden bestellingen die vóór 11.00 uur geplaatst zijn, nog dezelfde dag verwerkt en bezorgd. Bestellingen die na 11.00 uur worden geplaatst verwerken en bezorgen we de volgende dag, tenzij er voor een andere leverdatum is gekozen.

Woon je buiten dit postcodegebied dan worden bestellingen die geplaatst zijn vóór 23.00 uur de volgende dag verwerkt en bezorgd, tenzij er voor een andere leverdatum is gekozen.

Voor alle bestellingen geldt dat ze verwerkt worden op de gewenste dag van bezorging, om versheid te kunnen garanderen.

Hoeveel dagen moet ik van tevoren bestellen?
Je kunt tijdens het bestellen aangeven wanneer je de bestelling bezorgd wilt hebben. Bestellingen kunnen maximaal 3 maanden van tevoren besteld worden. Wil je er zeker van zijn dat je product op voorraad is? Dan raden we je aan om minimaal twee dagen van tevoren je bestelling te plaatsen.

Bezorgen jullie landelijk?
Ja, bestellingen die geplaatst zijn vóór 23.00 uur worden de volgende dag verwerkt en bezorgd, tenzij er voor een andere leverdatum is gekozen.

Is Brood-shop ook voor particulieren?
Ja zeker! Of je nu een klein of groot huishouden hebt, veel of weinig werknemers; iedereen kan een bestelling bij Brood-shop plaatsen.

Kan ik een bestelling dezelfde dag nog laten bezorgen?
Ja, dit is mogelijk. Wanneer je vóór 11.00 uur je bestelling plaatst in Brood-shop bezorgen we binnen de regio (postcodes 6800 t/m 7123) op dezelfde dag. Woon je buiten dit postcodegebied dan kun je tot 23.00 uur een bestelling plaatsen en leveren we de volgende dag.

Kan ik ook telefonisch bestellen?
Maar natuurlijk! Wanneer je liever een van onze enthousiaste collega’s spreekt, kun je ook telefonisch een bestelling plaatsen.

Hoe kan ik betalen?
Bij Brood-shop kun je kiezen uit verschillende betaalmogelijkheden zoals iDeal, contant, via mobiele pin of creditcard. Tijdens het bestelproces kun je een van deze opties kiezen.

Kan ik ook betalen bij de bezorger?
Ja, kies dan bij ‘Betaling’ voor de optie ‘mobiele pin of contant betalen’. Je betaalt dan aan de bezorger op het moment dat je bestelling bezorgd wordt. Let wel: dit is alleen mogelijk bij bestellingen binnen de regio (postcodes 6800 t/m 7123).

Krijg ik als bedrijf een factuur toegezonden?
Wanneer je bestelling is geplaatst ontvang je van ons een mail met daarin de factuur.

Zijn de prijzen inclusief BTW?
Ja, alle prijzen op onze website zijn inclusief BTW.

Bezorgen en afhalen

Bezorgen jullie in heel Nederland?
We bezorgen in heel Nederland, maar afhankelijk van waar de bestelling bezorgd moet worden kunnen de bezorgkosten afwijken. Bestellingen van minimaal € 15 worden gratis bezorgd op adressen met postcodes 6800 t/m 7123. Adressen die buiten deze postcodes vallen betalen een vast bedrag van € 7,50 voor bezorgen.

Bezorgen jullie in België?
Nee, we bezorgen momenteel (nog) niet in België.

Hoe laat wordt de bestelling geleverd?
Je kunt bij je bestelling een gewenste levertijd opgeven. Let wel: dit geldt alleen voor bestellingen binnen de regio (postcodes 6800 t/m 7123). Als er geen gewenste levertijd is opgegeven, worden de bestellingen op route afgeleverd.

Kan ik een tijdstip opgeven voor de bezorging?
Ja, op het eind van het bestelproces wanneer je een bezorgdatum kiest, kun je als opmerking een gewenste levertijd opgeven. Wij zullen ons hier zoveel mogelijk aan proberen te houden.

Wat gebeurt er als de ontvanger niet aanwezig is?
Je kunt tijdens het bestelproces aangeven dat wanneer je niet thuis bent, we de bestelling ergens neer kunnen zetten of bij de buren af kunnen geven.

Wat kost de bezorging?
Bestellingen van minimaal € 15 worden gratis bezorgd op adressen met postcodes 6800 t/m 7123. Bij bestellingen onder de € 15 wordt € 3,00 bezorgkosten in rekening gebracht. Adressen die buiten deze postcodes vallen betalen een vast bedrag van € 7,50 voor bezorgen.

Staat je vraag er niet bij?

Neem dan gerust contact met ons op via: 0316 – 22 14 52 of info@brood-shop.nl.