Door de corona crisis is het erg druk. Er bestaat een grote kans dat de reactie van onze klantenservice hierdoor langer duurt. Onze excuses hiervoor.

Wettelijke garantie

Wij staan als ambachtelijke bakker in voor de kwaliteit van onze producten. Onze producten moeten beantwoorden aan de redelijke verwachting die jij hier als consument van mag hebben. Mocht er onverhoopt iets mis zijn, dan vernemen wij dat graag via klantenservice@brood-shop.nl en gaan we samen op zoek naar een passende oplossing. Deze vorm van ‘wettelijke garantie’ geldt onafhankelijk van andere aangeboden garanties.

Herroepingsrecht

Wij verkopen enkel versproducten. Deze producten zijn uitgesloten van het herroepingsrecht omdat ze kunnen bederven binnen de bedenktermijn of een beperkte houdbaarheid hebben.

Bezorgen jullie in heel Nederland?

We bezorgen in heel Nederland, maar afhankelijk van waar de bestelling bezorgd moet worden kunnen de bezorgkosten afwijken. Bestellingen van minimaal € 15 worden gratis bezorgd binnen de regio (20 km om Didam heen). Gratis bezorgen geldt alleen voor bestellingen geplaatst in onze webshop. Adressen die buiten deze postcodes vallen betalen een vast bedrag van € 3,95 aan bezorgkosten bij een minimale orderwaarde van € 15,00. Let op: bezorging buiten de regio (landelijk) is alleen mogelijk van maandag t/m vrijdag.

Bezorgen jullie in België?

Ja, we bezorgen ook in België. De bezorgkosten voor België bedragen € 9,80.

Hoe laat wordt de bestelling geleverd?

Je kunt bij je bestelling een gewenste levertijd opgeven. Let wel: dit geldt alleen voor bestellingen binnen de regio (20 km om Didam heen). Als er geen gewenste levertijd is opgegeven, worden de bestellingen op route afgeleverd.

Kan ik een tijdstip opgeven voor de bezorging?

Ja, op het eind van het bestelproces wanneer je een bezorgdatum kiest, kun je kiezen voor een tijdsvak. Wij zullen ons hier zoveel mogelijk aan proberen te houden.

Is het ook mogelijk om mijn bestelling ’s avonds te laten bezorgen?

Dit is helaas niet meer mogelijk.

Wat gebeurt er als de ontvanger niet aanwezig is?

Je kunt tijdens het bestelproces aangeven dat wanneer je niet thuis bent, we de bestelling ergens neer kunnen zetten of bij de buren af kunnen geven.

Wat kost de bezorging?

Bestellingen van minimaal € 15 worden gratis bezorgd op adressen binnen de regio (20 km om Didam heen). Bij bestellingen onder de € 15 wordt € 6,00 bezorgkosten in rekening gebracht. Adressen die buiten deze postcodes vallen betalen een vast bedrag van € 3,95 aan bezorgkosten bij een minimale orderwaarde van € 15,00.

Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt verwerkt?

Als je op werkdagen vóór 23.00 uur je bestelling plaatst, krijg je het de volgende dag tussen 17.00 en 22.00 uur thuisbezorgd. Bestellingen die na 23.00 uur worden geplaatst verwerken en bezorgen we de volgende dag, tenzij er voor een andere leverdatum is gekozen.

Voor alle bestellingen geldt dat ze verwerkt worden op de gewenste dag van bezorging, om versheid te kunnen garanderen.

Staat je vraag er niet bij?

Neem dan gerust contact met ons op!