Landelijke bezorging

Landelijke bezorging bij een ‘gewone’ bakker in het oosten van het land, wie had dat jaren geleden kunnen denken? Wij zijn enorm trots dat we de eerste ambachtelijke bakker zijn in heel Nederland die dat kan aanbieden.

We begrijpen heel goed dat jij daar als kritische consument meer over wil weten. Daarom hebben we hier geprobeerd de belangrijkste vragen voor jou te beantwoorden.

Kan ik mijn ingestelde postcode aanpassen?
Als je ingelogd bent dan kun je je postcode aanpassen in je profiel. Ben je nog niet ingelogd? Dan kun je je postcode hier controleren.

Wat betekent landelijke bezorging precies?
Landelijke bezorging betekent ook echt landelijke bezorging! Of je nou in Den Helder, Maastricht of Groningen woont, je kunt vanaf nu je ovenverse brood, banket en andere lekkernijen bestellen in de Brood-shop.

Hoe werkt het precies?

  1. Plaats je bestelling in de Brood-shop uiterlijk vóór 23.00 uur ’s avonds (op werkdagen).
  2. De bakker bakt diezelfde nacht nog jouw verse brood in de bakkerij.
  3. Tussen 06.00 en 09.00 uur wordt jouw bestelling door een medewerker ingepakt en klaar gemaakt voor verzending.
  4. Om 10.00 uur komt de vervoerder Trunkrs jouw bestelling ophalen bij onze bakkerij. Jouw bestelling gaat direct naar het sorteerpunt van Trunkrs en wordt zo snel mogelijk aan de juiste bezorger meegegeven.
  5. De bezorger van Trunkrs zal jouw bestelling tussen 17.00 en 22.00 uur bij je thuis bezorgen. Je ontvangt een Track & Trace van Trunkers waarmee je de bezorger realtime kunt volgen en je tot op een kwartier nauwkeurig te horen krijgt wanneer de bezorger bij je thuis is.

Voor wanneer moet ik mijn bestelling plaatsen?
Dat je aan de andere kant van het land woont, betekent niet dat we jouw brood niet vers kunnen bezorgen. Als jij op werkdagen vóór 23.00 uur je bestelling plaatst, gaan wij jouw brood diezelfde nacht nog bakken en krijg je het de volgende dag tussen 17.00 en 22.00 uur thuisbezorgd.

Is landelijke bezorging iedere dag mogelijk?
Landelijke bezorging is alleen mogelijk van maandag t/m vrijdag.

Is mijn brood wel vers als het zo ver moet ‘reizen’?
Absoluut. Doordat wij het brood dezelfde dag leveren als dat we het bakken (een bakker bakt zijn brood vroeg in de ochtend), is je brood net zo vers als dat je het die dag zelf bij de bakker zou gaan kopen. Bovendien, doordat wij werken met de nieuwe bezorgservice Trunkrs, is het brood kort onderweg en zo snel mogelijk bij jou in huis.

Moet ik de hele avond thuisblijven om mijn brood te ontvangen?
Nee hoor. Trunkrs werkt met een zeer nauwkeurig Track & Trace systeem, waardoor je altijd realtime de bezorger kunt volgen én tot op een kwartier nauwkeurig te horen krijgt wanneer de bezorger bij je thuis is. Je kunt dus gewoon gaan sporten, boodschappen doen of een mooie avondwandeling maken.

Bezorgen jullie ook op de waddeneilanden?
Helaas, we bezorgen alleen niet op de waddeneilanden.

Bestellen en betalen

Op deze pagina wordt stap voor stap uitgelegd hoe je een bestelling kunt doen.

Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt verwerkt?
Als je op werkdagen vóór 23.00 uur je bestelling plaatst, krijg je het de volgende dag tussen 17.00 en 22.00 uur thuisbezorgd. Bestellingen die na 23.00 uur worden geplaatst verwerken en bezorgen we de volgende dag, tenzij er voor een andere leverdatum is gekozen.

Voor alle bestellingen geldt dat ze verwerkt worden op de gewenste dag van bezorging, om versheid te kunnen garanderen.

Hoeveel dagen moet ik van tevoren bestellen?
Je kunt tijdens het bestellen aangeven wanneer je de bestelling bezorgd wilt hebben. Bestellingen kunnen maximaal 3 maanden van tevoren besteld worden. Wil je er zeker van zijn dat je product op voorraad is? Dan raden we je aan om minimaal twee dagen van tevoren je bestelling te plaatsen.

Bezorgen jullie landelijk?
Ja, bestellingen die geplaatst zijn vóór 23.00 uur (op werkdagen) worden de volgende dag verwerkt en bezorgd, tenzij er voor een andere leverdatum is gekozen.

Is Brood-shop ook voor particulieren?
Ja zeker! Of je nu een klein of groot huishouden hebt, veel of weinig werknemers; iedereen kan een bestelling bij Brood-shop plaatsen.

Kan ik een bestelling dezelfde dag nog laten bezorgen?
Je kunt op werkdagen tot 23.00 uur een bestelling plaatsen en we leveren de volgende dag.

Kan ik ook telefonisch bestellen?
Maar natuurlijk! Wanneer je liever een van onze enthousiaste collega’s spreekt, kun je ook telefonisch een bestelling plaatsen.

Hoe kan ik betalen?
Bij Brood-shop kun je kiezen uit verschillende betaalmogelijkheden zoals iDeal, Creditcard, ING Home’Pay, Giropay, Klarna, Bankcontact of via Apple Pay (alleen beschikbaar op Apple apparaten). Tijdens het bestelproces kun je een van deze opties kiezen.

Kies je voor betalen met Klarna, dan betaal je achteraf. Je ontvangt dan een factuur van Klarna via e-mail met daarin de link om de betaling te voldoen. Je dient de factuur binnen 30 dagen na bestellen te betalen.

Kan ik ook betalen bij de bezorger?
Nee, we willen de bezorger niet met cash geld op pad sturen. Dit voor de veiligheid van onze bezorgers.

Krijg ik als bedrijf een factuur toegezonden?
Wanneer je bestelling is geplaatst ontvang je van ons een mail met daarin de factuur.

Zijn de prijzen inclusief BTW?
Ja, alle prijzen op onze website zijn inclusief BTW.

Kan ik aangeven hoe laat mijn bestelling bezorgd wordt?
Ja, wanneer je besteld kun je kiezen uit twee tijdsblokken. Tussen 09.00 en 12.00 uur of tussen 12.00 en 15.00 uur. Bij landelijke bezorging krijg je een track & trace code waarmee je je bestelling kunt volgen.

Bezorgen en afhalen

Bezorgen jullie in heel Nederland?
We bezorgen in heel Nederland, maar afhankelijk van waar de bestelling bezorgd moet worden kunnen de bezorgkosten afwijken. Bestellingen van minimaal € 15 worden gratis bezorgd binnen de regio (20 km om Didam heen). Gratis bezorgen geldt alleen voor bestellingen geplaatst in onze webshop. Adressen die buiten deze postcodes vallen betalen een vast bedrag van € 3,95 aan bezorgkosten bij een minimale orderwaarde van € 15,00. Let op: bezorging buiten de regio (landelijk) is alleen mogelijk van maandag t/m vrijdag.

Bezorgen jullie in België?
Ja, we bezorgen ook in België. De bezorgkosten voor België bedragen € 9,80.

Hoe laat wordt de bestelling geleverd?
Je kunt bij je bestelling een gewenste levertijd opgeven. Let wel: dit geldt alleen voor bestellingen binnen de regio (20 km om Didam heen). Als er geen gewenste levertijd is opgegeven, worden de bestellingen op route afgeleverd.

Kan ik een tijdstip opgeven voor de bezorging?
Ja, op het eind van het bestelproces wanneer je een bezorgdatum kiest, kun je kiezen voor een tijdsvak. Wij zullen ons hier zoveel mogelijk aan proberen te houden.

Is het ook mogelijk om mijn bestelling ’s avonds te laten bezorgen?
Dit is helaas niet meer mogelijk.

Wat gebeurt er als de ontvanger niet aanwezig is?
Je kunt tijdens het bestelproces aangeven dat wanneer je niet thuis bent, we de bestelling ergens neer kunnen zetten of bij de buren af kunnen geven.

Wat kost de bezorging?
Bestellingen van minimaal € 15 worden gratis bezorgd op adressen binnen de regio (20 km om Didam heen). Bij bestellingen onder de € 15 wordt € 6,00 bezorgkosten in rekening gebracht. Adressen die buiten deze postcodes vallen betalen een vast bedrag van € 3,95 aan bezorgkosten bij een minimale orderwaarde van € 15,00.

Klachtenregeling

Natuurlijk streven wij naar louter tevreden klanten en bezoekers. Maar het kan natuurlijk altijd voorkomen dat een bestelling, bezorging of andere dienst niet helemaal heeft voldaan aan je verwachtingen. Graag komen we hier samen uit, maar je hebt als consument ook altijd het recht om een klacht in te dienen. Deze klacht kan zowel betrekking hebben op onze producten als op onze dienstverlening. Je kunt je klacht aan ons doorgeven door een e-mail te sturen naar klantenservice@brood-shop.nl. Wij zullen er te allen tijde voor zorgen dat je klacht binnen 7 dagen wordt opgelost. Mocht u het als consument niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

Voor zowel consumenten als zakelijke klanten geldt dat zij, indien zij niet tevreden zijn over de afhandeling van de klacht, de klacht ter bemiddeling kunnen voorleggen aan Thuiswinkel, voor consumenten via www.sgc.nl en voor zakelijke klanten via www.thuiswinkel.org.

Garantie & Retour

Wettelijke garantie
Wij staan als ambachtelijke bakker in voor de kwaliteit van onze producten. Onze producten moeten beantwoorden aan de redelijke verwachting die jij hier als consument van mag hebben. Mocht er onverhoopt iets mis zijn, dan vernemen wij dat graag via klantenservice@brood-shop.nl en gaan we samen op zoek naar een passende oplossing. Deze vorm van ‘wettelijke garantie’ geldt onafhankelijk van andere aangeboden garanties.

Herroepingsrecht
Wij verkopen enkel versproducten. Deze producten zijn uitgesloten van het herroepingsrecht omdat ze kunnen bederven binnen de bedenktermijn of een beperkte houdbaarheid hebben.

Staat je vraag er niet bij?

Neem dan gerust contact met ons op via: 0316 – 22 14 52 of klantenservice@brood-shop.nl.