Bestellen & Betalen

Op deze pagina wordt stap voor stap uitgelegd hoe je een bestelling kunt doen.

Wat kost de bezorging bij een telefonische bestelling of als je het in de winkel besteld?

Bel gerust naar de winkel om jouw brood te laten bezorgen. De bezorgkosten zijn voor Didam €3,00. Rondom Didam (Zevenaar, Beek en Wehl) is het €4,00. Daarbuiten is het €6,00. De €1,50 bezorgkosten van de shop geldt niet bij een telefonische bestelling, i.v.m. het verwerken van de gegevens.

Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt verwerkt?

Als je op werkdagen vóór 15.30 uur en op zaterdag vóór 14.00 uur je bestelling plaatst, krijg je het op de eerst volgende dag tussen 09.00 en 15.00 uur thuisbezorgd regionaal en landelijk tussen 19.00 en 22.00 uur. Bestellingen die na 15.30 uur worden geplaatst verwerken we de volgende dag, tenzij er voor een andere leverdatum is gekozen. Let op: Landelijk bezorgen is alleen mogelijk op maandag t/m donderdag! 

Voor alle bestellingen geldt dat ze verwerkt worden op de gewenste dag van bezorging, om versheid te kunnen garanderen.

Hoeveel dagen moet ik van tevoren bestellen?

Je kunt tijdens het bestellen aangeven wanneer je de bestelling bezorgd wilt hebben. Bestellingen kunnen maximaal 3 maanden van tevoren besteld worden. Wil je er zeker van zijn dat je product op voorraad is? Dan raden we je aan om minimaal twee dagen van tevoren je bestelling te plaatsen.

Bezorgen jullie landelijk?

Ja, bestellingen die geplaatst zijn vóór 15.30 uur (op werkdagen) en op zaterdag vóór 14.00 uur worden de eerst volgende dag verwerkt en bezorgd, tenzij er voor een andere leverdatum is gekozen. Let op: we leveren de landelijke bestellingen alleen van maandag t/m donderdag.

Is Brood-shop ook voor particulieren?

Ja zeker! Of je nu een klein of groot huishouden hebt, veel of weinig werknemers; iedereen kan een bestelling bij Brood-shop plaatsen.

Kan ik een bestelling dezelfde dag nog laten bezorgen?

Je kunt op werkdagen tot 15.30 uur en op zaterdag tot 14.00 uur een bestelling plaatsen en we leveren die uit op de eerst volgende leverdag.

Kan ik ook telefonisch bestellen?

Maar natuurlijk! Wanneer je liever een van onze enthousiaste collega’s spreekt, kun je ook telefonisch een bestelling plaatsen. Bel dan naar 0316-221452.

Hoe kan ik betalen?

Bij Brood-shop kun je kiezen uit verschillende betaalmogelijkheden zoals iDeal, Creditcard, ING Home’Pay, Giropay, Klarna, Bankcontact of via Apple Pay (alleen beschikbaar op Apple apparaten). Tijdens het bestelproces kun je een van deze opties kiezen.

Kies je voor betalen met Klarna, dan betaal je achteraf. Je ontvangt dan een factuur van Klarna via e-mail met daarin de link om de betaling te voldoen. Je dient de factuur binnen 30 dagen na bestellen te betalen.

Kan ik ook betalen bij de bezorger?

Nee, we willen de bezorger niet met cash geld op pad sturen. Dit voor de veiligheid van onze bezorgers.

Krijg ik als bedrijf een factuur toegezonden?

Wanneer je bestelling is geplaatst ontvang je van ons een mail met daarin de factuur.

Staat je vraag er niet bij?

Neem dan gerust contact met ons op!