Veelgestelde vragen

Kan ik een tijdstip opgeven voor de bezorging?

Dit is helaas niet mogelijk. Regionale bestellingen zullen tussen 09.00 en 15.00 uur bezorgd worden en landelijke bestellingen tussen 17.00 en 22.00 uur.

Wat kost de bezorging?

Bij bestellingen van minimaal € 15 wordt € 1,50 bezorgkosten gerekend voor adressen binnen de regio. Bij bestellingen onder de € 15 wordt € 6,00 bezorgkosten in rekening gebracht. Adressen die buiten deze postcodes vallen betalen een vast bedrag van € 6,95 aan bezorgkosten bij een minimale orderwaarde van € 15. Bij bestellingen onder € 15 wordt € 9,95 bezorgkosten in rekening gebracht.

Hoeveel dagen moet ik van tevoren bestellen?

Je kunt tijdens het bestellen aangeven wanneer je de bestelling bezorgd wilt hebben. Bestellingen kunnen maximaal 3 maanden van tevoren besteld worden. Wil je er zeker van zijn dat je product op voorraad is? Dan raden we je aan om minimaal twee dagen van tevoren je bestelling te plaatsen.

Kan ik een bestelling dezelfde dag nog laten bezorgen?

Je kunt op werkdagen tot 15.30 uur en op zaterdag tot 14.00 uur een bestelling plaatsen en we leveren die uit op de eerst volgende leverdag.

Hoe kan ik betalen?

Bij Brood-shop kun je kiezen uit verschillende betaalmogelijkheden zoals iDeal, Creditcard, ING Home’Pay, Giropay, Klarna, Bankcontact of via Apple Pay (alleen beschikbaar op Apple apparaten). Tijdens het bestelproces kun je een van deze opties kiezen.

Kies je voor betalen met Klarna, dan betaal je achteraf. Je ontvangt dan een factuur van Klarna via e-mail met daarin de link om de betaling te voldoen. Je dient de factuur binnen 30 dagen na bestellen te betalen.

Is landelijke bezorging iedere dag mogelijk?

Landelijke bezorging is alleen mogelijk van maandag t/m donderdag.

Voor wanneer moet ik mijn bestelling plaatsen?

Dat je aan de andere kant van het land woont, betekent niet dat we jouw brood niet vers kunnen bezorgen. Als jij op werkdagen vóór 15.30 uur je bestelling plaatst, gaan wij jouw brood dezelfde nacht nog bakken en krijg je het de volgende dag tussen 17.00 en 22.00 uur thuisbezorgd. Let op: Landelijk bezorgen geldt alleen op maandag t/m donderdag!

Klachtenregeling

Natuurlijk streven wij naar louter tevreden klanten en bezoekers. Maar het kan natuurlijk altijd voorkomen dat een bestelling, bezorging of andere dienst niet helemaal heeft voldaan aan je verwachtingen. Graag komen we hier samen uit, maar je hebt als consument ook altijd het recht om een klacht in te dienen. Deze klacht kan zowel betrekking hebben op onze producten als op onze dienstverlening. Je kunt je klacht aan ons doorgeven door een e-mail te sturen naar klantenservice@brood-shop.nl. Wij zullen er te allen tijde voor zorgen dat je klacht binnen 7 dagen wordt opgelost. Mocht u het als consument niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

Voor zowel consumenten als zakelijke klanten geldt dat zij, indien zij niet tevreden zijn over de afhandeling van de klacht, de klacht ter bemiddeling kunnen voorleggen aan Thuiswinkel, voor consumenten via www.sgc.nl en voor zakelijke klanten via www.thuiswinkel.org.

Staat je vraag er niet bij?

Neem dan gerust contact met ons op!