Natuurlijk streven wij naar louter tevreden klanten en bezoekers. Maar het kan natuurlijk altijd voorkomen dat een bestelling, bezorging of andere dienst niet helemaal heeft voldaan aan je verwachtingen. Graag komen we hier samen uit, maar je hebt als consument ook altijd het recht om een klacht in te dienen. Deze klacht kan zowel betrekking hebben op onze producten als op onze dienstverlening. Je kunt je klacht aan ons doorgeven door een e-mail te sturen naar klantenservice@brood-shop.nl. Wij zullen er te allen tijde voor zorgen dat je klacht binnen 7 dagen wordt opgelost. Mocht u het als consument niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.
Voor zowel consumenten als zakelijke klanten geldt dat zij, indien zij niet tevreden zijn over de afhandeling van de klacht, de klacht ter bemiddeling kunnen voorleggen aan Thuiswinkel, voor consumenten via www.sgc.nl en voor zakelijke klanten via www.thuiswinkel.org.