Hieronder vindt u de meest gestelde vragen over bestellen.

 

Wilt u meer informatie over de betalingsmogelijkheden? Ga naar Over betalen.
Wilt u meer weten over de bezorging? Ga naar Over bezorgen.

Is Brood Shop ook voor particulieren?
Ja zeker! Of je nu een klein of groot huishouden hebt, veel of weinig werknemers; iedereen kan een bestelling bij Brood Shop plaatsen.

Kan ik ook telefonisch bestellen?
Maar natuurlijk! Wanneer je liever een van onze enthousiaste collega’s spreekt, kun je ook telefonisch een bestelling plaatsen: 0316 – 22 14 52

Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt verwerkt?
Woon je binnen de regio (40 km om Didam heen) dan worden bestellingen die vóór 10.00 uur geplaatst zijn, nog dezelfde dag verwerkt en bezorgd. Bestellingen die na 10.00 uur worden geplaatst verwerken en bezorgen we de volgende dag, tenzij er voor een andere leverdatum is gekozen.

Woon je buiten onze regio dan worden bestellingen die geplaatst zijn vóór 23.00 uur de volgende dag verwerkt en bezorgd, tenzij er voor een andere leverdatum is gekozen.

Voor alle bestellingen geldt dat ze verwerkt worden op de gewenste dag van bezorging, om versheid te kunnen garanderen.

Hoeveel dagen moet ik van tevoren bestellen?
Je kunt tijdens het bestellen aangeven wanneer je de bestelling bezorgd wilt hebben. Bestellingen kunnen maximaal 3 maanden van tevoren besteld worden. Wil je er zeker van zijn dat je product op voorraad is? Dan raden we je aan om minimaal twee dagen van tevoren je bestelling te plaatsen.

Staat je vraag er niet bij?
Neem dan gerust contact met ons op via: 0316 – 22 14 52 of info@brood-shop.nl.