Hieronder vind je de meest gestelde vragen over bestellen.

 

Wil je meer informatie over de betalingsmogelijkheden? Ga naar Over betalen.
Wil je meer weten over de bezorging? Ga naar Over bezorgen.
Wil je precies weten hoe ons bestelproces eruitziet? Ga naar Hoe kan ik bestellen.

Is Brood Shop ook voor particulieren?
Ja zeker! Of je nu een klein of groot huishouden hebt, veel of weinig werknemers; iedereen kan een bestelling bij Brood Shop plaatsen.

Kan ik ook telefonisch bestellen?
Maar natuurlijk! Wanneer je liever een van onze enthousiaste collega’s spreekt, kun je ook telefonisch een bestelling plaatsen: 0316 – 22 14 52

Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt verwerkt?
Als je op werkdagen vóór 15.30 uur  en op zaterdag vóór 14.00 uur je bestelling plaatst , krijg je het de volgende dag tussen 17.00 en 22.00 uur thuisbezorgd. Woon je binnen de regio, dan worden de bestellingen de volgende dag tussen 09.00 en 15.00 uur bezorgd.

Voor alle bestellingen geldt dat ze verwerkt worden op de gewenste dag van bezorging, om versheid te kunnen garanderen.

Hoeveel dagen moet ik van tevoren bestellen?
Zie hierboven. Je kunt tijdens het bestellen aangeven wanneer je de bestelling bezorgd wilt hebben. Bestellingen kunnen maximaal 3 maanden van tevoren besteld worden. Wil je er zeker van zijn dat je product op voorraad is? Dan raden we je aan om minimaal twee dagen van tevoren je bestelling te plaatsen.

Staat je vraag er niet bij?
Neem dan gerust contact met ons op via: 0316 – 22 14 52 of info@brood-shop.nl.