Hieronder vindt u de meest gestelde vragen over betalen.
Wilt u meer informatie over het bestellen? Ga naar Over bestellen.
Wilt u meer weten over de bezorging? Ga naar Over bezorgen.
Hoe kan ik betalen?
Bij Brood-shop kun je kiezen uit verschillende betaalmogelijkheden zoals iDeal, Creditcard, ING Home’Pay, Giropay, Klarna, Bankcontact of via Apple Pay (alleen beschikbaar op Apple apparaten). Tijdens het bestelproces kun je een van deze opties kiezen.
Kies je voor betalen met Klarna, dan betaal je achteraf. Je ontvangt dan een factuur van Klarna via e-mail met daarin de link om de betaling te voldoen. Je dient de factuur binnen 30 dagen na bestellen te betalen.
Kan ik ook betalen bij de bezorger?
Nee, we willen de bezorger niet met cash geld op pad sturen. Dit voor de veiligheid van onze bezorgers.
Krijg ik als bedrijf een factuur toegezonden?
Wanneer je bestelling is geplaatst ontvang je van ons een mail met daarin de factuur.
Zijn de prijzen inclusief BTW?
Ja, alle prijzen op onze website zijn inclusief BTW.
Staat je vraag er niet bij?
Neem dan gerust contact met ons op via: 0316 – 22 14 52 of info@brood-shop.nl.